چرندنامه

چرت و پرت روزانه ی من

چرندنامه

چرت و پرت روزانه ی من

تبلیغات!!!!

واقعاً حوصله ام سر رفت! نمی دونم از دست بعضی ها چیکار کنم؟

آخه خداوکیلی تلویزیون کم تبلیغات نشون میده! رادیو کم تبلیغات پخش می کنه! روزنامه هم کم تبلیغات دارند؟ همین اینترنت خودمون کم تبلیغات توش هست؟!

حالا نوبت به ایمیلهای شخصی هم می رسه!

وارد ایمیلم شدم! فقط سه روز سر نزده بودم! خدای من 179 ایمیل!!! اینا از کجا اومدن! من این همه آدم تو عمرم ندیدم که این همه ایمیل دریافت کردم.

وارد INBOX  می شم! تیترها: «جای شما اینجا خالیست» یعنی ما هم تبلیغ بدیم! «عکس خفن از مرگ ...» «عکسهای جدید گلشیفته فراهانی» «عکسهای جدید میترا حجار» «دانلود فیلم» «دانلود آهنگ» و....

این آخریها هم که بعضی ها خیلی پررو شدند! ((باعرض پوزش از همه دوستان و خوانندگان)) «آنهایی که مشکل جنسی دارند!» «برای آنان که می خواهند از رابطه زناشوئی بیشتر لذت ببرند!» و .....

خجالت هم خوب چیزیه! وسط این ایمیلهام یه تعداد ایمیل مورد نیازم هم بود! خدایا! چه جوری ایمیل های مورد نیازم رو پیدا کنم؟! حالا تو دلم یه سره فحش می دم!

آخه لامذهبا! بی عقلا! مثلاً یکی من! اصلاً این ایمیلها رو نمی خونم! به چه دردی می خوره! فقط پولش رو از یه بدبختی می گیرید! چرا می فرستید و با اعصاب مردم بازی می کنید؟! قبول باید در رسانه ها و حتی اینترنت تبلیغ کرد! اما نه تو حریم خصوصی مردم! ایمیل، یعنی صندوق پستی شخصی که کسی با کسی کاری داره، نامه الکترونیکی بفرسته! نه اینکه شما مزاحم مردم بشید! خجالت هم خوب چیزیه!

ولی چه فایده! باید یه فکر دیگه ای بکنم! شما چی پیشنهاد می دید؟


نظرات 3 + ارسال نظر
oo جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ق.ظ http://oo.blogsky.com

بابا خودت که کولاکی از تبلیغاتی!! ان هم از نوع میان برنامه!‌ وسط مقالات!
آن ایمیل را هم کافی است که report as spam کنی تا دیگر توی inbox نیاد.
راستی این اهنگ وبلاگت خیلی قشنگه !!!

من به رسم نویسندگان، تو وبلاگم گذاشتم، نه اینکه تو حریم شخصی مردم وارد بشم!
ضمناً بابت این آهنگ که ازت تشکر کردم. چقدر بلایی!

او یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ق.ظ http://ooblogsky.com

ا....... هنوز تو بروز نشدی؟
...
خودت بلایی!
شیطون!

گلدونه پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام
اگه برای اینکه تبلیغات از این وضع نا به سامان در بیاد و به سمت درست هدایت بشه نظری داری برامون بنویس
وگرنه دم زدن از اینجور چیزا دردی رو دوا نمی کنه
باید به دنباله نوش دارو بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد