چرندنامه

چرت و پرت روزانه ی من

چرندنامه

چرت و پرت روزانه ی من

سایت

یهو پرید وسط اتاق و گفت:

خبر داری! سایت پخش رو هک کردند!!!!

گفتم:

خوب که چی؟!

- ای بابا! این همون سایتی بود که تو هم بعضی وقتها براش مطلب می نوشتی!

- خوب چیکار کنم؟

گفت: عجب بی ذوقی هستیا! بابا شهرتشون جهانی شد!!!!

گفتم: عجب! نمی دونستم که با یه هک شهرت یه سایت جهانی می شه!!!!! اگه اینجوری باشه، زرنگتر از اونها خیلی هست!

- خوب پس چی؟!! الان اسمش رو زبونها می افته که سایت «پخش» هک شده و از اون به بعد همه می رن برای دیدن سایت! تبلیغات و کسب درآمد و .... نونشون تو روغن می افته!!! چقدر خوب بود که ما هم یه سایت راه می انداختیم!!!!

خنده ام گرفت! تازه از من می پرسه چرا می خندی؟

گفتم: اولاً سایت زدن همین جوری نیست! یه گروه کامل و قوی می خواد! مدیر «پخش» با من آشناست! می گفت از روز اول بد زجری کشیده تا سایت به اینجا رسیده! اگه دوستاش به کمکش نمی رفتند، الان گیر کرده بود. ثانیاً همین وبلاگ نویسی هم واسه هفت پشتمون بسه! خداییش نیگا کن! هر کی با ننه اش قهر کرده، اومده وبلاگ راه انداخته!! خداوکیلی تو 90درصد سایتها و وبلاگها هیچی نیست! اول اینکه بیشتر مطالب کپی مطلب بدون ذکر منبعه! دوم 70 درصدشون هم که خدا رو شکر، وبلاگهای جوک و اس ام اس و عکس راه انداختند. انگار مردم دیگه مشکلی ندارند و همین یه مشکل باقی مونده!!! تازه جدیداً هم یه چیزی یاد گرفتند که وبلاگاشون فیلتر یا مسدود نشه! بالاش می نویسند، «طبق قوانین جمهوری اسلامی» و زیرش عکس مبتذل و مستجهن می زنند!!!!! اونقدر هم وبلاگ و وبسایت بی مصرف ریخته تو اینترنت که سایت زدن ما بیخوده! اگه خیلی راست می گیم، تو همون سایت فعالیت کنیم که پربارتر بشه و مردم با عقیده صحیح آشنا بشن!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد