چرندنامه

چرت و پرت روزانه ی من

چرندنامه

چرت و پرت روزانه ی من

رئیس جمهور

چند روز پیش که دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محترم به گیلان تشریف آوردند، یکی از بچه ها گفت که یه نامه بنویس و بده دکتر و درخواست کمک مالی کن. هیچی نده ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان رو میده! بهش گفتم برای چی این پول رو بگیرم؟ گفت: مگه مشکل مالی نداری!

اولا مشکل مالی ما با این پول حل نمی شه! ثانیاً این پول بیت الماله! مال همه مردمه! استفاده از این پول شرط و شروط داره! هنوز اونقدر گیر نکردم که نیاز به این پول داشته باشم! اگه بچه مسلمونیم و به خدا و قیامت اعتقاد داریم، باید بدونیم که پس دادن حساب این پول از همه پول ها بدتره! مگه به همین راحتیه! دکتر نمی تونه اون همه نامه رو بررسی کنه و بودجه رو پرداخت می کنه! من که از خودم خبر دارم!

راستی، اونهایی که این پولها رو می گیرن، چقدر بهش احتیاج دارن؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد